Zavolajte Davidovi: +420 799 503 943
30 dní na vrátenie
Doručenie zadarmo a rýchlo
Všetky hodinky na sklade
i Tento web používa nástroje na zhromažďovanie dát, ako sú súbory cookie. Súhlasíte s tým.
Viac info Áno
Napíšte nám

Reklamácie

Reklamácia tovaru je možná do 2 rokov od nákupu, ak sa na výrobok nevzťahuje predĺžená záruka. K reklamácii je nutné mať nákupný doklad alebo číslo objednávky.

Pred odovzdaním tovaru na reklamáciu zvážte, či sa na závadu vzťahuje záruka alebo či nezvládnete s našou pomocou vyriešiť závadu sami.

Ak hodinky prestanú z ničoho nič ísť, s veľkou pravdepodobnosťou sa jedná o vybitú batériu. Stačí ju nechať vymeniť v najbližšom hodinárstve.

Ak porucha vznikla vašim zavinením z dôsledku nesprávneho používania tovaru, reklamácia bude zamietnutá.

Ak si s čímkoľvek neviete rady, kontaktujte nás než zašlelte tovar na reklamáciu. Inak stačí bez predchádzajúcej dohody doniesť alebo zaslať tovar do našej predajne.

1/ Reklamácia osobne na predajni

Tovar môžete reklamovať počas otváracej doby v našej predajni v Prahe na nasledujúcej adrese. Majte so sebou nákupný doklad alebo číslo objednávky.

Kamenická 604/20
170 00 Praha 7 - Holešovice
Czech Republic

po – pia: 11 – 19
so: 12 – 16


O ďalšom postupe budete informovaní obsluhou.

2/ Reklamácia zaslaním na adresu predajne

Ak si nie ste istý oprávnenosťou reklamácie, kontaktujte nás pred odoslaním tovaru na e-mail alebo telefonicky. V opačnom prípade zasielajte tovar rovno bez predchádzajúcej dohody na adresu:

za5dvanáct
Kamenická 604/20
170 00 Praha 7 - Holešovice
Czech Republic
tel: +420 799 503 943

Zásielky zaslané na inú adresu (napr. fakturačnú adresu) nepreberáme!


Do balíka pribaľte kópiu faktúry. Pokiaľ ju nemáte, stačí nám číslo Vašej objednávky. Popíšte čo najpresnejšie závadu reklamovaného tovaru a uveďte váš telefón alebo e-mail. Hneď ako tovar obdržíme, ozveme sa vám.

Ako dlho to čakať?

Odovzdaním reklamovaného tovaru začne 30 denná reklamačná lehota, ale nemusíte sa báť, nič zbytočne nepredlžujeme a väčšinou reklamácie stíhame vyriešiť v kratšom čase. Budeme vás informovať o spôsobe riešenia. Či bude tovar vymenený za nový kus, opravený alebo vám budú vrátené peniaze.